IT-Turvariskid

Trollimine

           Trollimine on midagi, mis oli alati olemas olnud, eriti veebis. Sotsiaalmeedia ja videomängude trollid on tõenäoliselt kõige levinumad Interneti-trollide juhtumid. Kuna me juba teame, et trollimise põhieesmärk on teisi inimesi ärritada, vihastada või šokeerida, on meil valida selliste Interneti-rünnakute vastu sobivaid võimalusi.

          Trollimiskatsete vältimine on suhteliselt lihtne, eriti kui teil on trolli üle mingisugune võim. Nii et kõige mõistlikum variant oleks troll lihtsalt blokeerida/keelustada, mute või kick, mis ei jäta neile muud valikut, kui oma tegevusest loobuda või luua täiesti eraldi konto. Siiski, kui kõigi nende asjade tegemine ei ole võimalik, on teie parim valik trolli lihtsalt ignoreerida või lahkuda foorumist/serverist, kus praegu viibite. Põhjus on lihtne. Trollid on provokaatorid, nad tahavad vaid sinult reaktsiooni saada, nii et kui sa neile seda ei anna, annavad nad lõpuks alla. Teine hea viis nende inimestega võitlemiseks on ülemuste abi palumine. Igal serveril ja foorumil on moderaatorid ja administraatorid, põhimõtteliselt töötajad, nii et lihtsalt teatage neist inimestest ja nad saavad lõpuks karistada. Minu arvates pole teil põhjust sellistele inimestele reageerida või olukorda hajutada, välja arvatud juhul, kui teil on aega verbaalseks konfliktiks. Lõppude lõpuks on teie otsustada, kuidas sellistes olukordades toime tulla.

          Lisaks on Mitnicki valemi kolme komponendi kohaselt meil ka teisi lahendusi. Tehnoloogiast rääkides ei saa meile pakkuda ühtegi elujõulist võimalust, välja arvatud näiteks teatud tüüpi vestlusfiltrid. Üldine teadlikkus tuleks kindlasti kasuks trollimisest rääkides. Nii täiskasvanutele kui ka lastele on vaja eelnevalt teada anda, millised inimesed internetis uitavad.

Tackling online hate and trolling - Internet Matters

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

How To Become A Hacker

2 populaarset IT-juhti

Uued ja traditsioonilised meediaallikad.