Uued ja traditsioonilised meediaallikad.

Meedia erinevused.

Traditsiooniline meedia sihib suurt vaatajaskonda stendide, trükireklaamide ja telereklaamide kaudu, aga uus meedia võimaldab ettevõtetel sotsiaal-meedia, klikipõhiste reklaamide ja SEO kaudu sihtida väiksemat, kuid täpsemat sihtrühma. Samuti, uus meedia maksab tavaliselt vähem kui traditsiooniline meedia, sest publik on väiksem ja reklaam on spetsiifilisem.

jess's media madness: Old Media vs New Media

Traditsiooniline meedia.

Traditsiooniline meedia hõlmab digitaalset reklaami ja turundusstrateegiaid, nagu näiteks:

  • Telereklaam

  • Radioreklaam

  • Trükireklaam, nagu ajalehed ja ajakirjad

  • Otsepost

  • Reklaamtahvlid

  • Uksest-ükseni müük

  • Bännerreklaam

Ettevõtted on neid reklaamivorme tarbijateni jõudmiseks kasutanud aastakümneid. Klientide ootused ja vajadused muutuvad, ka turundus peab arenema. See on toonud kaasa Interneti -turundusstrateegiate tõusu ja traditsioonilise meedia populaarsuse vähenemise.

 

Uus meedia. 

Uus meedia, mida nimetatakse ka digitaalseks meediaks, koosneb digitaalsetest strateegiatest, mis hõlmavad Internetti, sealhulgas:

  • SEO (Search Engine Optimization)

  • Reklaam kliki eest (Tasuline otsing)

  • Sisuturundus

  • Sotsiaalmeedia turundus (sisu loomine ja levitamine)

  • E-posti turundus

Mitmed neist strateegiatest on juba mõnda aega kasutusel olnud, kuid on viimasel ajal populaarsust kogunud.

 

Traditsioonilise meedia väljasuremine

Viimastel aastatel ja eriti aastal 2020 on traditsiooniline meedia kogenud suurt langust. Üks põhjus on see, et publik on traditsiooniliste meediakampaaniatega vähem seotud. Telereklaame saab DVR -iga vahele jätta, raadiojaamu saab vahetada reklaamide ilmumisel ja otsepostituse prügikasti visata.

Kuna inimesed ostavad rohkem ja tegelevad rohkem igapäevaeluga veebis, on ka reklaamijad kolinud digitaalsesse valdkonda. Need on vaid mõned põhjused traditsioonilise meedia allakäigu ja uue meedia tõusu taga.

Kuigi digitaalturunduse taktikad on tavaliselt enamiku ettevõtete jaoks parimad võimalused, võib mõnikord näha traditsioonilise ja uue meedia kombinatsiooni isegi tänapäevani.


 Allikas: https://seodesignchicago.com/marketing/traditional-media-vs-new-media/

 

 

 

 

 








 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Halvad ja head näited Interneti kasutamisest

How To Become A Hacker